Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

קול חי מנחם טוקר : Torussia: החתונה של מנחם טוקר

קול חי מנחם טוקר : Torussia: החתונה של מנחם טוקר. אם אתם מאזינים קבועים של מוסיקה קלאסית ולא יכולים בלי לפתוח את היום עם הסימפוניה התשיעית של בטהובן ולסיים אותו עם יצירה של שופן, כאן קול המוסיקה הוא הבית שלכם. מנחם טוקר אומר בדומה לכך כי זה כבוד גדול לגנוב פורמט טלוויזיה ולגייר אותו גיור הלכתי לחומרא, גם הפורמטים בערוץ 2 נלקחו מאנגליה ומאמריקה, וכבר נאמר שהגונב מגנב פטור. תומר כהן מיתוג תקשורתי ויחסי ציבור. מנחה התכנית מנחם טוקר (צילום: במסגרת התכנית אורח לשבת ברדיו קול חי, מנחם טוקר התארח אצל ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול:

ברוך אינדיג גדל בבית חרדי, שידר בקול חי, שירת בגלצ כמפיק, יצא בשאלה והתמודד עם כתב אישום בהתחזות ופריצה למחשבים. כל אוהבי המוסיקה החסידית עם כמה. מי שרוצה להקדים את כולם ולרכוש עותק מוזמן ללחוץ: לפני מספר חודשים עליתי לשידור ברדיו קול חי במסגרת תחרות לא מדברים לשון הרע עם השדרן מנחם טוקר. הזמר אלעד שער בריאיון למנחם טוקר ברדיו קול חי על הסינגל החדש אמונה.

מנחם טוקר רדיו קול חי - Lilianaescaner
מנחם טוקר רדיו קול חי - Lilianaescaner from i.ytimg.com
רוצים לשמוע כאן קול המוסיקה בשידור חי? אם אתם מאזינים קבועים של מוסיקה קלאסית ולא יכולים בלי לפתוח את היום עם הסימפוניה התשיעית של בטהובן ולסיים אותו עם יצירה של שופן, כאן קול המוסיקה הוא הבית שלכם. אחמד טיבי באולפן קול חי עם מנחם טוקר: גדל בשכונת בית וגן בירושלים ולמד בישיבות מעלות חיים (מעוז חיל), כנסת בית אהרן ומיר. אליקם בוטה בריאיון עם מנחם טוקר וביצוע ווקאלי ברדיו קול חי. צוות השופטים כולל השבוע את: בתחנה ניתן לשמוע מגוון מזמורים ומקצבים שונים של שירי חסידות, מזרחית, דאנס, פופ, חזנות ועוד המון סגנונות מגוונים ושונים אחרים. מנחם טוקר menachem toker ретвитнул(а) יאיר שרקי.

אחמד טיבי באולפן קול חי עם מנחם טוקר:

המגיש והפרשן פרצו בבכי בשידור חי play. כל אוהבי המוסיקה החסידית עם כמה. אם אתם מאזינים קבועים של מוסיקה קלאסית ולא יכולים בלי לפתוח את היום עם הסימפוניה התשיעית של בטהובן ולסיים אותו עם יצירה של שופן, כאן קול המוסיקה הוא הבית שלכם. בואו ללוויה של מנחם מארהב7 תזכורת סְפִירַת הָעֹמֶר: במהלך ההופעה חשף גרטנר כמה שירים חדשים מתוך אלבומו הבא. הגמר ייערך בבנייני האומה ביום שלישי הקרוב בהנחייתו של מנחם טוקר ויועבר כקודמיו בשידור וידאו חי באתר האינטרנט של רדיו 'קול חי'>>>. אליקם בוטה בריאיון עם מנחם טוקר וביצוע ווקאלי ברדיו קול חי. אחמד טיבי באולפן קול חי עם מנחם טוקר: הערב (מוצש) החלה באופן רשמי תחרות הקלידנים של קול חי. לקבל את ההודעות הכי חמות? צוות השופטים כולל השבוע את: רדיו מותאם לגלישה בסמארטפון למערכות אייפון ואנדרואיד. הסתיים בהצלחה שבוע ההייטק החרדי הראשון של 'קול חי''.

תומר כהן מיתוג תקשורתי ויחסי ציבור. לפני מספר חודשים עליתי לשידור ברדיו קול חי במסגרת תחרות לא מדברים לשון הרע עם השדרן מנחם טוקר. איך יכול להיות?16 מת מצווה: מאיר זקבך על בנו, מנחם, שנהרג באסון (צילום: יענקי רובין, לייבלה ליפסקר, יענקי רובין, ועדי נתנאלי.

טוקר ללופוליאנסקי: "אני חייב תמונה שלך בסלון" • צפו - רדיו קול חי
טוקר ללופוליאנסקי: "אני חייב תמונה שלך בסלון" • צפו - רדיו קול חי from www.93fm.co.il
לקבל את ההודעות הכי חמות? אליקם בוטה בריאיון עם מנחם טוקר וביצוע ווקאלי ברדיו קול חי. נולד בהולנד לאב יליד ארצות הברית ולאם רבקה ילידת הולנד. במסגרת תכניתו של מנחם טוקר, חייגו לעמוס בידרמן, המאייר שהציג בקריקטורה את השר דרעי כמחבל מתאבד, והשדרן אלעד כהן חיקה את קולו של דרעי מבקש ממנו להתנצל על הפרסום המביש • האזינו למתיחה המלאה באדיבות רדיו קול חי. הזמר יוסף עבאדי בריאיון מיוחד עם מנחם טוקר במסגרת התכנית זמן אוויר ברדיו קול חי, בעקבות הסינגל החדש אבי שבשמיים. מנחה התכנית מנחם טוקר (צילום: חכ משה גפני לא נתפס מעולם באמירה גזענית. רדיו מותאם לגלישה בסמארטפון למערכות אייפון ואנדרואיד.

ככל שההון, הכספים והנכסים הם ארעיים וטפלים ואילו עולם האמת, העולם הבא, הוא העיקר, כך הוא עולה ומתעלה.

בתחנה ניתן לשמוע מגוון מזמורים ומקצבים שונים של שירי חסידות, מזרחית, דאנס, פופ, חזנות ועוד המון סגנונות מגוונים ושונים אחרים. תומר כהן מיתוג תקשורתי ויחסי ציבור. במסגרת התכנית אורח לשבת ברדיו קול חי, מנחם טוקר התארח אצל ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול: את השידור המיוחד סיים גרטנר בשיר חדש ונוסף המדבר על ביאת. אם זה היה ערבי, המדינה היתה על גחלים. התחנה משדרת את מיטב הלהיטים במוזיקה היהודית בתדר 102.5 fm מ 7 בבוקר ועד 7 בערב ו 24 שעות באתר הבית kcm.fm צוות קול חי מיוזיק כולל מגוון שדרים ועורכים מתעשיית המוזיקה היהודית בארץ ובעולם אשר לקחו על עצמם את המשימה לנגן לכם את היום ולהיות הפס קול שלכם. הורידו אפליקציית רדיו הד והאזינו למגוון תחנות רדיו ישראלי דרך המכשיר הנייד. שוואקי זימר, קאהן ואייזנבך אמרו וורטים ולכם נותר לצפות. הבחור הזה הוא בושה וחרפה על גבול הנאצי. אם אתם מאזינים קבועים של מוסיקה קלאסית ולא יכולים בלי לפתוח את היום עם הסימפוניה התשיעית של בטהובן ולסיים אותו עם יצירה של שופן, כאן קול המוסיקה הוא הבית שלכם. המגיש והפרשן פרצו בבכי בשידור חי play. איך יכול להיות?16 מת מצווה: ככל שההון, הכספים והנכסים הם ארעיים וטפלים ואילו עולם האמת, העולם הבא, הוא העיקר, כך הוא עולה ומתעלה.

מאזיני ערוץ 7 ורדיו קול חי וודאי יודעים מי הוא מנחם טוקר, זהו השדרן הכי מוכר ברדיו הדתי אשר הוקסם מהמוסיקה החסידית לכל גווניה והחליט לפתוח תחנה אינטרנטית משלו. אם זה היה ערבי, המדינה היתה על גחלים. הזמר אלעד שער בריאיון למנחם טוקר ברדיו קול חי על הסינגל החדש אמונה. במסגרת תכניתו של מנחם טוקר, חייגו לעמוס בידרמן, המאייר שהציג בקריקטורה את השר דרעי כמחבל מתאבד, והשדרן אלעד כהן חיקה את קולו של דרעי מבקש ממנו להתנצל על הפרסום המביש • האזינו למתיחה המלאה באדיבות רדיו קול חי. הסתיים בהצלחה שבוע ההייטק החרדי הראשון של 'קול חי''.

‫שלומי גרטנר ומונה רוזנבלום • ראיון עם מנחם טוקר @רדיו קול חי‬‎ - YouTube
‫שלומי גרטנר ומונה רוזנבלום • ראיון עם מנחם טוקר @רדיו קול חי‬‎ - YouTube from i.ytimg.com
לפני מספר חודשים עליתי לשידור ברדיו קול חי במסגרת תחרות לא מדברים לשון הרע עם השדרן מנחם טוקר. לקבל את ההודעות הכי חמות? התחנה משדרת את מיטב הלהיטים במוזיקה היהודית בתדר 102.5 fm מ 7 בבוקר ועד 7 בערב ו 24 שעות באתר הבית kcm.fm צוות קול חי מיוזיק כולל מגוון שדרים ועורכים מתעשיית המוזיקה היהודית בארץ ובעולם אשר לקחו על עצמם את המשימה לנגן לכם את היום ולהיות הפס קול שלכם. רדיו הד הינו אתר המאפשר שמיעת תחנות רדיו ישראלי אונליין בשידור חי, 24/7 מכל מקום בעולם. לוח דירות למכירה יד 2, דירות בפרויקטים חדשים ותמ״א 38, דירות להשכרה, וכל המידע על מחירים, תשואות, חינוך, שכנים ועוד. Pagesbusinessesmedia/news companyradio stationרדיו קול חי. רדיו מותאם לגלישה בסמארטפון למערכות אייפון ואנדרואיד. במוצאי שבת 'בראשית' בתוכנית מוצש חי עם מנחם טוקר ב'רדיו קול חי', התארח באולפן הזמר הלונדוני שלומי גרטנר, שהוזמן במיוחד להגיע ולהמשיך את שמחת החגים שעברו עלינו לטובה ללילה נוסף קצבי ומיוחד.

המגיש והפרשן פרצו בבכי בשידור חי play.

במסגרת תכניתו של מנחם טוקר, חייגו לעמוס בידרמן, המאייר שהציג בקריקטורה את השר דרעי כמחבל מתאבד, והשדרן אלעד כהן חיקה את קולו של דרעי מבקש ממנו להתנצל על הפרסום המביש • האזינו למתיחה המלאה באדיבות רדיו קול חי. המגיש והפרשן פרצו בבכי בשידור חי play. במוצאי שבת 'בראשית' בתוכנית מוצש חי עם מנחם טוקר ב'רדיו קול חי', התארח באולפן הזמר הלונדוני שלומי גרטנר, שהוזמן במיוחד להגיע ולהמשיך את שמחת החגים שעברו עלינו לטובה ללילה נוסף קצבי ומיוחד. מנכל הרשות לפיתוח המקומות הקדושים ומי שאחראי על כל מבצע מירון, הרב יוסף שווינגר, חשף בריאיון שהעניק לכיכר השבת ימים אחדים לפני האסון מה הוביל להחלטה שההר יהיה פתוח לחלוטין: הורידו אפליקציית רדיו הד והאזינו למגוון תחנות רדיו ישראלי דרך המכשיר הנייד. תחנת רדיו כאן קול המוסיקה היא התחנה הישראלית היחידה המשדרת בעיקר מוסיקה קלאסית ומוסיקה אמנותית. רדיו מותאם לגלישה בסמארטפון למערכות אייפון ואנדרואיד. במהלך ההופעה חשף גרטנר כמה שירים חדשים מתוך אלבומו הבא. לפני מספר חודשים עליתי לשידור ברדיו קול חי במסגרת תחרות לא מדברים לשון הרע עם השדרן מנחם טוקר. מנחם טוקר menachem toker ретвитнул(а) יאיר שרקי. שידור ישיר שעה 14:00 לקראת שבת, התוכנית טוקר בשישי. שמי יצא בהגרלה והשדרן מנחם טוקר אמר לי בשידור ברדיו שזכיתי במכשיר. מנחם טוקר משדר מזה 15 שנה את תכנית הרדיו הפופולארית מוצש חי.

יענקי רובין, לייבלה ליפסקר, יענקי רובין, ועדי נתנאלי קול חי. כל אוהבי המוסיקה החסידית עם כמה.

Post a Comment for "קול חי מנחם טוקר : Torussia: החתונה של מנחם טוקר"